فعالیت 22 پزشک متخصص و  10 پزشک عمومی در اسدآباد

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: 22 پزشک متخصص و  10 پزشک عمومی در بیمارستان قائم (عج) این شهرستان فعالیت می کنند.

فعالیت 22 پزشک متخصص و  10 پزشک عمومی در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد محبوبی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه بیمارستان قائم(عج) اسدآباد با 128 تخت مشغول ارائه خدمات به بیمه‌ شدگان است، خاطر نشان کرد: در این بیمارستان 21 پزشک متخصص، 10 پزشک عمومی و 402 پرسنل اداری و درمانی فعال هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 147 هزار و 57 نفر به اورژانس بیمارستان  قائم (عج) اسدآباد مراجعه کردند، گفت:‌ فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد سال گذشته قریب به 2 هزار و 18 ماموریت انجام داد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اهمیت به رانندگی ایمن در راستای کاهش آمار کشته‌های تصادف، افزود: آموزش‌های مکرر در زمینه تصادفات، می‌تواند کاهش آمار را منجر شود.

محبوبی با بیان اینکه پلی‌ کلینک ویژه تخصصی امید اسدآباد با 600 میلیون تومان آغاز به کار کرده است، خاطرنشان کرد:‌ برنامه‌های حوزه بهداشت به تدریج کامل می‌شوند، مانند یک موجود زنده که با مراقبت رشد کرده و باید برای آن وقت گذاشت.

وی از مهمترین علل مرگ‌ و میر افراد را بیماری‌های غیرواگیر عنوان کرد و افزود: 44 درصد از بیماری‌های غیر واگیر قبل از سن 70 سالگی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ب

فعالیت 22 پزشک متخصص در اسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.